052-3885788

יש כמה וכמה מצבים שבהם נדרש סימון חניות בבניין משותף. ראשית, הדבר נדרש אם מדובר בבניין חדש. שנית, הדבר נדרש אם מדובר בבניין שבו מחדשים את האספלט שהתיישן. שלישית, הדבר נדרש אם סימוני החניות הישנים נמחקו. רביעית, הדבר נדרש אם יש סימונים מטעים או מבלבלים, שיש להסיר ולצבוע מחדש.

בניין מטופח עם סימונים מרהיבים

חברת סימונים פור יו מבצעים את כל סוגי הסימונים לכל סוגי הבניינים. בעזרת ההתמחות הראויה ניתן לבצע סימון וצביעה של כבישים, חניונים וחניות סלולות, צביעה על בטן, אספלט ועוד. אם הבניין שלכם ישן יחסית, אין שום סיבה שהוא ימשיך להיראות מוזנח. אם לא קיים סימון ברור, הדבר עלול להביא למריבות ועימותים עם אנשים שמעמידים את הרכב בחניות לא להם.  סימון חניות בבניין משותף מאפשר לכל אחד לדעת היכן ניתן להחנות והיכן לא. הביצוע נעשה במיומנות וברמה מקצועית גבוהה.

צבעי סימון מיוחדים

חשוב לדעת כי סימון חניות בבניין משותף לא נעשה בצבעים רגילים. סימון של כבישים וחניות צריך להתבצע בצבע מיוחד. צבע עמיד ביותר, שלא דוהה או מתקלף בנקל. לא כל צבע שמתאים לצביעת קיר או גדר יתאים בכדי לצבוע את החניה בבניין שלכם. ומלבד סוג הצבע, יש גם אפשרות לגוונים שונים. למשל, אם יש חניה לנכים בבניין, אפשר לסמן אותה בצבע שונה. כמו כן, ישנה אפשרות לצבוע בצבעים בעלי אפקט מחזיר אור. כך, החניה ברורה ובולטת לעין, גם כאשר החשכה יורדת מסביב.

סדר, אסתטיקה ובהירות

בעזרת סימון של החניות ניתן לנצל טוב יותר את השטח הסמוך לבניין. כאשר מתכננים את הצביעה ניתן לדאוג לכך כי כולם יחנו בצורה מסודרת ולכולם יהיה מקום. סימון של החניות מאותת לכל המזדמן למקום כי החניה פרטית, רק לדיירי הבניין. ואם זה לא מספיק ברור, אפשר גם להוסיף שלט או כיתוב שמבהיר את העניין. אפשר כמובן למספר את החניות השונות, כך שכל דייר יודע ומכיר את מספר החניה שלו. זה נוח מאוד, עושה לכולם סדר ומוסיף אסתטיקה לחזות הבניין וסביבתו.

Call Now Button