052-3885788

לבתים משותפים, כלומר – לבנייני מגורים בהם מספר דירות, ישנם יתרונות רבים – לילדים שלכם יש תמיד עם מי לשחק, תחזוקת המבנה מתחלקת בין מספר דיירים (וכך גם דמי הגינון, אחזקת המעלית ורכיבים נוספים רבים). אולם, למרות כל היתרונות, אחד מסלעי המחלוקת העיקריים בין דיירים בבניינים משותפים כאלה, הן החניות. לא קשה להבין מדוע אנשים מתלקחים בקלות כשהם מגיעים אחרי יום עבודה ארוך ומייגע, כשכל מה שהם רוצים הוא להגיע הביתה ולהתרווח, ואז, כשהם מגיעים לחניה המשותפת, הם מגלים שמישהו (אולי שכן, אולי אורח) תפס להם את מקום החניה הקבוע שלהם! סימון חניות בבניין משותף יכול להיות הדרך הקלה והנוחה כדי לפתור את אחת מהבעיות הגדולות והמציקות ביותר של דיירים בבניינים משותפים!

 

סימון חניות בבניין משותף – כי מה ששלכם, צריך להישאר שלכם!

נכון, אתם חונים במקום החניה הקבוע שלכם כבר שנים (בערך מאז שהגעתם לבניין), אבל, כאשר מקומות החניה באזור החניה המשותף אינם מסומנים כהלכה, אין ספק כי יש הרבה מקום לטעויות. ולפעמים, אפילו לתפיסה מכוונת של מקום החניה שלכם, על ידי שכן שרוצה "להחזיר" לכם מסיבה כלשהי. סימון החניות בבניין משותף על ידי חברה המתמחה בכך (ולא על ידיכם, הדיירים בבניין), יכול להוות צעד שיפטור אתכם מוויכוחים, התדיינויות ומריבות. זאת, מאחר שצעד כמו סימון חניות בבניין משותף מגדיר באופן מדויק את מקום החניה המוקצה לכל דייר, ואינו מותיר פתח לתפיסת החניה שלכם (או של השכנים) על ידי מישהו שהתחשק לו לחנות דווקא במקום הזה.

 

למה, בעצם, זה טוב?

בין אם מדובר בחניות מסומנות ייעודיות ומוקצות מראש (המסומנות במספר הרכב שלו מוקצה החניה) ובין אם מדובר אך ורק בסימון הקווים התוחמים את מקומות החנייה המסודרים במגרש הנתון, סימון חניות בבניין משותף מאפשר לכם לקבל מגרש חניה משותף מסודר וברור יותר. לפעמים, אפילו הסימון הפשוט, עוזר מבחינה מחשבתית, למץ לעצמם את התפישה של מגרש חניה (או חניון) מאורגן ומפוקח יותר מבעבר.

 

לא חבל להתווכח עם השכנים, ועוד מסיבות שאותן ניתן למנוע בקלות?

סימון חניות בבניין משותף – והבעיה נפתרה!

Call Now Button