052-3885788

אם אתם גרים בבית דירות, בבית פרטי או במגדל מגורים כנראה שרכישת הנכס כללה בתוכה מקום חנייה. כאשר מדובר בבית מגורים חדש – האחריות על כך יכולה להיות מוטלת על הקבלן, אבל לעיתים היא יכולה להיות מוטלת עליכם כבעלי הנכס.

אמנם בעלי נכסים חדשים רבים מוותרים על סימון חנייה, אבל לרוב מתחרטים על כך אחרי הריב הראשון על החנייה עם השכנים. סימון חנייה מבטיח שהחנייה נשמרת לרשותו, לשירותו ולשימושו של דייר ספציפי ולא פחות חשוב – עושה סוף למריבות ומבטיחה יחסי שכנות טובים.

סימון החנייה הפרטית תיעשה לרוב באמצעות צבע לבן ע"ג הכביש, אבל לעיתים ניתן להציב תמרור או שלט המורים על היותה של החנייה פרטית. משהו בסגנון: "חנייה זו שמורה לרכב מס…".

חנייה מסומנת אמנם אינה מבטיחה שימוש לא מורשה בחנייה שלכם, אבל היא זו שמאפשרת לכם לתבוע על זכותכם על המקום. למשל: לצלצל למשטרה או לפיקוח העירוני לצורך עשיית דין עם העבריין.

 

עשה זאת בעצמך – לא במקרה הזה

אם גם אתם מצאתם את עצמכם במצב דומה כדאי שתבצעו סימון של חנייה פרטית. עם זאת, למרות שפעולה זו אינה נחשבת למורכבת כדאי שלא תעשו זאת בעצמכם מכמה סיבות:

  1. סימון חנייה באופן עצמאי אינו תמיד נעשה על החוק, כלומר במקום שהוא אכן פרטי ולא ציבורי. פעולה זו כמובן יכולה ליצור בעיות במקום למנוע אותן.
  2. סימון חנייה שלא ע"י בעלי מקצוע אינה מקצועית – מה שאומר שהפעולה תפגע מחד באסתטיקה הסביבתית ומאידך תיעלם במהירות הודות לדהיית הצבע.

לכן, כדאי שתפנו לחברה שמתמחה בסימון חנייה פרטית כי רק היא יודעת לתכנן את העבודה, לבצע אותה בצורה הטובה ביותר ולהבטיח שהיא תחזיק מעמד למשך שנים רבות בתנאי חוץ. למשל:

תכנון החנייה מצריך שקלול של מרכיבים שונים כמו חניות אחרות, דרכי הנסיעה ונתיבי התנועה באזור. לעומת זאת ביצוע הסימון חייב להיעשות במקצועיות ובאופן מדויק, הן מבחינת שמירה על גבולות הסימון, הן מבחינת הסימטריות של הסימון והן מבחינת הצבע שעושים בו שימוש – צבע שעומד בתקנים ישראליים ובינלאומיים.

Call Now Button