052-3885788

על פי החוק, לנכים יש זכויות חשובות בכל מה שקשור עם חניה. רק בעלי תעודת נכה ותו נכה יכולים, למשל, להעמיד את רכבם בחניות המיועדות להם. אבל איך יידע הציבור היכן יש חניה המיועדת לנכים? איך ידע נהג נכה (או מי שמלווה את בעליו של תוו נכה) היכן מותר להעמיד את הרכב? הדבר נעשה באמצעות סימון מתאים. סימון חניית נכים בצורה ברורה ובולטת לעין.

סימונים פור יו מסמנים וצובעים

זה נראה ברור מאליו, אך לא תמיד זה היה כך. בכל חניה ציבורית וסמוך לביתו של כל מי שסובל מנכות יש צורך לסמן את חנית הנכים. בין אם זה ברחוב הסמוך לבית ובין אם זה בחניון רחב ידיים, הסימון צריך להתבצע בצורה נאותה. סימונים פור יו מבצעת צביעה וסימון של חניות לנכים במגוון דרכים. בין היתר, ניתן לכסות את כל האזור הנתון בצבע המיועד לרכב נכה, בצבע שונה. מקובל מאוד לסמן את האזור המתאים בצבע כחול. בנוסף לצביעת המשטח עצמו, ניתן להוסיף גם סימונים נוספים. סימון חניית נכים כולל פעמים רבות את העיצוב הגרפי הברור לכל, של אדם נכה בכיסא גלגלים. הסימון הזה מבשר לכל באילו מקומות יוכל אך ורק בעל תו נכה להעמיד את רכבו.

סימונים ושלטים תואמים

לא תמיד סימון חניית נכים מתחיל ונגמר בהתייחסות אל המשטח המשמש לחניה. פעמים רבות מוסיפים גם שילוט או תמרור נאות. השלטים הללו, המיועדים לציבור הרחב, מסייעים בניווט מהיר של הרכב אל האזור הרצוי. עבור נכים, השלטים הללו מאפשרים נסיעה היישר אל האזור המוקצה עבורם. לרוב, אזור הסמוך לכניסה או ליציאה למתחם. אזור הקרוב למעליות, לפתח של מבנה מסחרי או למעבר המוביל את הרחוב. השלטים הללו גם מורים לכל מי שאיננו מצויד בתו נכה כי עליו להמשיך הלאה. לחפש מיקום חניה אחר. חברת סימונים פור יו מבצעים סימון של חניות נכים בכל מקום. בכל חניון. גם בחניונים ציבוריים ובמרכזים מסחריים. גם בחניות של בתים פרטיים. סימון מקצועי, איכותי, שמחזיק לאורך שנים.

Call Now Button