052-3885788

סימונים וסימנים שונים נועדו ליצור סדר, אפשרות לתקשורת, הבנה בין אנשים ולפעמים ציות לכללים. בכל מקום אנשים נוהגים לתקשר האחד עם השני באמצעות סימנים שונים. אלה יכולים להיות סימונים כתובים של אותיות, מספרים ומסרים נוספים. גם בדרכים, ניתן למצוא שימוש בסימונים וסמלים שונים: הן כאלה המופיעים לצד הכביש (למשל שלטים להכוונה והוראה) והן סימונים על הכביש, בצבעים ברורים. חברת סימונים פור יו מתמחה בביצוע כל סוגי הסימונים בכבישים ובמדרכות. סימוני חיצי הכוונה, סימוני הנתיבים השונים, צביעת חניות, צידי מדרכות, קווי עצירה בצמתים מעגלי תנועה, איי תנועה, התקנת שלטים ועמודים. ביצוע ברמה הגבוהה ביותר, על פי כל תקנות וחוקי התעבורה ובהתאם לתנאים בכל כביש, בכל דרך.

רק סימונים עמידים וברורים

לא בכל מצב ניתן לגשת לעבודת הסימון מבלי לבצע עבודת הכנה מתאימה. לפעמים, עבודת ההכנה כוללת בעיקר את ניקוי הכביש שלפני צביעה. במקרים אחרים, יש צורך לבצע קרצוף שקדני של שכבת כביש. זאת נעשה כאשר עולה הצורך לסלק סימונים על הכביש שאינם מתאימים למשל לאחר הוספת נתיבים או ביצוע שינויים בהסדרי התנועה. רק לאחר שדבר זה נעשה, ניתן לעבור לביצוע הסימונים.

במהלך העבודה, מקפידים צוותי העבודה של סימונים פור יו על סימונים מאוד ברורים ומדויקים. נעשה שימוש בצבע המתאים לכבישים סלולים, בעל עמידות יוצאת מן הכלל. במידת הצורך, ניתן להוסיף סימונים נדרשים בדרכים נוספות. למשל, התקנה של הפרדות כגון איי תנועה. הוספת פסי האטה או במפרים וכיוצא באלה. כמו כן, מתמחים גם בסימוני חניות, לרבות חניות נכים, צביעה של חניונים, התקנת אמצעי עזר ובטיחות כדוגמת מראות פנורמיות ועוד.

סמן צבע מורשה, לתוצאות הטובות ביותר

ביצוע סימונים על הכביש יכול להתבצע על כבישי אספלט ועל יציקות בטון. ניתן לבצע  זאת בדרכים עירוניות וגם בין עירוניות. ביצוע כל עבודה, מקיפה או קטנה, בתיאום עם גורמים פרטיים, עירוניים או ממשלתיים לפי הצורך. סימונים פור יו מוכרת כסמן צבע מורשה. מבצעת כל סימון וכל צביעה ברמה מקצועית גבוהה ביותר, לתוצאות הטובות ביותר.

Call Now Button