052-3885788

אם אתם מתגוררים בבניין משותף בטח אתם כבר יודעים שהוא ישראל כולה בזעיר אנפין: מצד אחד פגישות בלתי רשמיות בחדר מדרגות, קפיצה לשכנים לכוס קפה, סוכר או חלב ומצד שני ישיבות ועד בית קולניות ומריבות על חנייה.

אם אתם רוצים למזער את הסוגיה האחרונה ולמנוע עד כמה שניתן סכסוכי שכנים – כדאי שתכירו את האופציה של סימון חניות בבניין משותף.

סימון זה עושה סדר בבלגן של החנייה בבניין, כך שכולם יודעים בדיוק למי שייכת איזה חנייה ובדיוק איפה מותר (ולא פחות חשוב – איפה אסור) לחנות.

 

איקאה כמשל

אמנם ועדי בתים רבים ובימינו גם חברות ניהול חושבים לבצע סימון זה בעצמם, אבל כמו דברים רבים שנעשים בסגנון "עשה זאת בעצמך" (איקאה, קיקה וכו') גם פה התוצאה בהתאם.

יתרה מזאת – לעיתים הניסיון הלא מוצלח רק מלבה את הריבים במקום לפתור אותם מכמה סיבות. למשל:

  • אסתטיקה – סימון לא מקצועי לרוב לא נעשה בצורה אסתטית, מה שגורם לכביש הגישה ולחניון להיות מלוכלכים בשאריות של צבע
  • איכות – סימון עצמאי לרוב נעשה בצורה לא איכותית, הן מבחינת בחירת הצבע והן מבחינת הצביעה עצמה.

וזה לא הכל – כדי לבצע סימון חניות מוצלח יש צורך ביד מקצועית ובמכשור מתאים, למשל כדי להתגבר על מקומות חנייה שאינם סימטריים.  

 

צבע – לא מה שחשבתם

וזו ההזדמנות לומר כמה מילים על הצבע לסימון חניות. רבים חושבים שמדובר בצבע לבן סטנדרטי שמשמש לצביעת קירות, אבל זוהי טעות.

צבע לסימון חניות נדרש להיות הרבה יותר מכך: עליו להיות גם בטוח (כלומר לעמוד בתקנים ישראליים ועולמיים), להיות עמיד בפני תנאי האקלים הישראלי ומעל לכל – למנוע החלקה של רכבים.

 

הפתרון – מיקור חוץ

במקרה של סימון חניות לבניין משותף כמו במקרים אחרים בתחום העסקי הפתרון פשוט-  מיקור חוץ (אאוטסורסינג), כלומר פנייה לחברה שמתמחה בסימון חניות.

חברה זו עושה שימוש בצבע ייעודי שאושר ע"י מכון התקנים הישראלי, במכשור מתקדם ומעסיקה אנשי מקצוע מנוסים שיודעים להתגבר על בעיות מקצועיות כמו שטח בעייתי, צביעה קודמת שנעשתה בצורה רשלנית ועוד.

Call Now Button