052-3885788

מכירים את השיר "אף אחד לא קם" של שלישיית הגשש החיוור? אם לא – מדובר בשיר שמציג סיטואציות יומיומיות אבסורדיות ומבקש ממי שלא חווה אותם לקום.

ולמה אנחנו מספרים לכם את זה? כי אנחנו עושים שימוש בשיר ובביטויים של הגשש כדי להציג מצבים שכולכם מכירים. למשל, שיקום מי שלא התנגשת עם האוטו בחפץ כלשהו בזמן תמרון בחנייה (מציאת חנייה או יציאה ממנה).

אם נשארתם לשבת על הכיסא אתם בחברה טובה כי לכולנו זה קרה, קורה וכנראה גם יקרה בעתיד. עם זאת, הסיכויים לכך נמוכים עד אפסיים במידה ונעשתה פעולה של צביעת חניונים או צביעת חניות.

 

היה מנוע?

צביעה זו כוללת סימונים קבועים על גבי הכביש שמסמלים כמה דברים, למשל איפה מותר ואיפה אסור לחנות ואיזה אזורים מיועדים לחניות ספציפיות (חניות פרטיות, חניות נכים וכו').

המשמעות היא שצביעת חניונים וחניות בכל מקום שהוא (ציבורי/פרטי, תת קרקעי/עילי) היא עניין הכרחי וחיוני מסיבה אחת – צביעה זו מאפשרת שימוש בטוח בחניון הן של הולכי רגל והן של רכבים, כך שנמנע כאוס ונוצר סדר שיש לו חשיבות מכרעת בתחום השמירה על חיי האדם.

עם זאת, תכנון של צביעה זו מחייבת חישובים ומדידות מדויקים במטרה אחת – לאפשר תנועה זורמת ותקינה של הרכבים בחניון, חנייה בטוחה שמשמעה פחות נזק למכונית שלכם.

מכיוון שרובנו לא בוגרי הטכניון או עובדים בנאס"א – כדאי להשאיר זאת לידי המומחים של חברה לצביעת חניונים וחניות.

 

הכה את המומחה

חברה מקצועית לצביעת חניונים וחניות עושה שימוש בחומרים איכותיים בעלי תו תקן, במכשור ייעודי מתקדם ומעסיקה אך ורק אנשי מקצוע בעלי ניסיון והכשרה רלוונטיים.

למשל, הצבע שבו נעשה שימוש הוא צבע עמיד שנשאר בולט גם לאחר תקופה ממושכת, צבע שמונע החלקה של הרכבים הרבים שנוסעים עליו ולא פחות חשוב – עומד בהצלחה בתנאי מזג האוויר הישראלי שנחשב לאכזרי במיוחד (חום, קור, שמש, גשם וכו').

לכן, לא משנה אם אתם עושים שימוש בחניון פרטי בבית הדירות שלכם, בחניון ציבורי במרכז הקניות הקרוב לביתכם או בכל חניון אחר כי התוצאה אחת – צביעת חניונים וחניות היא מחויבת המציאות. ומי שלא גילה זאת עד עכשיו – שיקום.

Call Now Button