052-3885788

סימון של חניות חיוני עבור כל מיני גופים או אנשים פרטיים. חברת סימונים פור יו מתמחה בכל סוגי הסימון. גם עבור גורמים עירוניים ורשויות מקומיות. גם עבור בעלי חניונים בשטחים מסחריים. גם עבור גורמים פרטיים מכל הסוגים. אם אתם צריכים סימון חניה פרטית במקצועיות ובהקפדה, נוכל לבצע את המשימה. מקצועיות ואמינות ומעל לכל, סימון מושלם וברור בשבילכם.

שמים סוף לוויכוחים והאשמות

אם אתם אחראים על נושאי הוועד בבית משותף, יתכן שנתקלתם בתופעה הבאה. כל מיני וויכוחים ולפעמים אפילו צעקות בין השכנים, בנושאי חניות. לפעמים פולשים לחניה שלכם גם תושבי הרחובות הסמוכים או אפילו אנשים זרים לחלוטין. זה הזמן לפעול לשינוי המצב. מה שצריך לעשות הוא להזמין סימון חניה פרטית לכל חניה וחניה. כך, כל דייר יודע בדיוק איזו חניה מוקצית בשבילו. אי אפשר יותר לטעון שהדברים לא ברורים, כי אין סימונים.

איפה מחנים ואיפה לא

סימון של חניה נדרש כמובן גם לבעלי בתים פרטיים. וילה, קוטג', בעלים של מרכז מסחרי, כולם צריכים לדאוג לכך שיהיה ברור. שיהיה ברור לכולם איפה החניה היא שלכם בלבד ואיפה ישנה חניה שנועדה לכולם. כי סימון חניה פרטית זה לא רק אותם מלבנים שאומרים היכן ניתן להעמיד את הרכב. סימון מסוג זה גם כולל קווים שמראים היכן אסור לחסום. כלומר, אם בכניסה לחניה שלכם ישנה מדרכה, שביל או כביש, חשוב לסמן את המקום שבו אסור להעמיד רכב זר. אפשר לסמן מלבן ובתוכו איקס גדול. אפשר להוסיף גם תמרור שמסביר כי זוהי חניה פרטית ורכב זר ייגרר מן המקום. חשוב לכם להורות איפה ניתן לחנות ואיפה לא? איפה החניה שלכם מתחילה ומסתיימת? סימונים פור יו יסמנו בשבילכם כל מה שצריך.

צבעים ברורים בכל תנאי ראות

אנו יכולים לבצע סימונים בכל שטח נתון. תחת רבי קומות. בחניות פרטיות תת קרקעיות. בחנות פרטיות של מרכזים מסחריים וליד בתים פרטיים. הצביעה נעשית במיומנות הראויה. הכל מתבצע בלוח זמנים מדוקדק, לפי תכנון מלא. צבעים עמידים ואיכותיים, ברורים לעין בכל תנאי ראות.

Call Now Button